Digitalni Marketing

YugoSoftBlack-1-1024x224

Digitalnog marketing novog doba koji provereno i sigurno donosi uspešne rezultete

Uspešnost pozitivnog rezultata je zagarantovana, što bi se reklo 100% uspešno
Novo doba reklamiranja na internetu.
Za razliku od tradicionalnog marketinga koji nema ciljnu grupu kojoj se reklamira, digitalni tačno određuje grupu publike kojoj se reklame prikazuju (serviraju).

Dokazana uspešnost!

Evo jednog primera o dokazanoj uspešnosti. Ukoliko se bavite ugostiteljstvom, na primere vlasnik ste restorana.
Ljudi koji traže restoran na svom mobilnom telefon ili laptopu takoreći koji traže resotran na internetu naleteće na vašu reklamu i samim tim ste uspeli da doprete do potencijalnih mušterija.
Za razliku od primera tradicionalnog marketinga gde trošite novac na:

  • flajere,
  • oglase u novinama,
  • letke,
  • telefonsku prodaju,
  • radio reklame,
  • vizit kartice,
  • bilborde i sl.

Placate reklamu koja ne stiže do ciljne grupe ljudi.

Još nešto što možda niste znali a to je da Google ne uzima novac ako je neko samo video vašu reklamu, Google naplacuje tek nakon sto je neko kliknuo na nju.
Samim tim ustedećete novac ukoliko je ljudi ne kliknu na reklamu.

Postoji li mogućnost da se reklame ne prikazuju odredjenoj grupi ljudi? 
– Moguće je podesiti da se reklama ne prikazuje ukoliko neko traži zaposlenje, na primer:
„restorani poslovi“ ili „rad u restoranu“ ili „resotran posao“ – to je samo jedan od primera svašta možemo da ograničimo tako da bez brige, znamo šta radimo. Naravno možemo prikazivati reklame samo u mestu u kom se restoran nalazi.
 

Poređenje tradicionalnog i digitalnog marketinga

Kada se spomene tradicionalni marketing, misli se na oglase u novinama, bilborde, letke, telefonsku prodaju i sl. Pre pojave interneta, ovaj tip marketinga je bio jedini moguć, sve dok se sa internetom nije pojavilo i reklamiranje preko interneta – digitalni marketing.

Za razliku od tradicionalnog, digitalni marketing nudi veće mogućnosti. Kao prvo, pristupačan je i dostupan svakome. Kao drugo, pomaže da se informacije o nekom proizvodu rašire među potencijalnim kupcima na što brži i lakši naćin. I treće, nudi mogućnost online kupovine.
Možete primetiti da je sve veći broj manjih preduzetnika koji otvaraju agencije za digitalni marketing a sve manje štamparija i ljudi koji se bave štampanjem reklamnog materijala.

Sa pojavom društvenih mreža, digitalni marketing je postao još jednostavniji. Društvene mreže su omogućile da bilo ko može da deli promotivne materijale neke firme, a pritom informacije o proizvodu koji ta fima prodaje mogu da dopru do što većeg broja ljudi.

Ovim tekstom smo objasnili „Šta je digitalni marketing?“ i „Sta je tradicionalni marketing?“ uporedili ga sa tradicionalnim.

Dakle još jednom razmislite koji tip reklamiranja je bolji

tradicionalni ili digitalni
Mi pravomo razliku. Podižemo vaše poslovanje na viši nivo.
yugosoftwhite-logo

Imamo proverena inovativna rešenja, uspeh zagarantovan.

Conversion Marketing

Optimizujte svoje poslovanje tako što ćete uvećati broj konverzija na sajtu

1. Upoznajte Coversion Marketing

Conversion marketing je vrsta digital marketinga koji služi da poveća broj konverzija, tj. broj poseta sajtu. Takođe, usmerava posetioce ka cilju koji želite da preduzmu na vašoj veb lokaciji. Može ih usmeriti da naruče neki proizvod ili uslugu, da šalju mejlove ili telefoniraju i slično.

Tu takokđe spada i taktika da se postojeće posete na veb lokaciji što više iskoriste optimizacijom njegovih ključnih elemenata za povećanje broja konverzija. Što je veća stopa konverzije, veća će biti i prodaja.

Stopa konverzije je odnos između uspešnih i neuspešnih konverzija. Uspešne konverzije se različito definišu u zavisnosti od tipa sajta. U nekim slučajevima možete koristiti druge ciljeve koji imaju smisla za vaše poslovanje ili veb projekat da biste organizovali idealne stope konverzije.  

U svakom slučaju, najvažniji cilj je povećanje poseta i kupovine na sajtu

Coversion Marketing

2. Zašto su bitne?

Zato što je praćenje ponverzija precizan procentualni pokazatelj efektivnosti sajt.

Važno je da napomenemo da se Konverzija se ostvaruje tek nakon što imamo publiku na sajtu.

Dobro je da znate da što je više ostvarenih konverzija to je Vaš sajt bolje rankiran na pretraživačima jer se na njemu ljudi zadržavaju, istražuju i samim tim povečavaju saobraćaj na sajtu.

Coversion Marketing

3. Terminologija

Konverzija se ostvaruje tek nakon što imamo publiku na sajtu.

Šta su konverzije? – Konverzije su definisane interakcije koje pratimo na sajtu, kao što su na primer: 
beleženje mesečnih poziva, beleženje mesečne prodaje jednog ili više proizvoda.
(Mi određujemo šta je konverzija, beležimo, i nakon toga znamo kolika je uspešnost ostvarivanja konverzija na sajtu)

Šta je Conversion rate? – Conversion rate je efikasnost konverzije prikazana u procentima.
Na primer: ako je na sajt ušlo 100 korisnika i imamo samo 2-5 ostvarene konverzije, našem sajtu potrebna je optimizacija konverzija.

Šta je i šta obuhvata optimizacija konverzija? – Ukoliko su rezultati(Conversion Rate) prilično loši, potrebna je optimizacija koja obuhvata redizajn i organizaciju sadržaja sa ciljem poboljšanja navođenja potencijalnog kupca da postane siguran kupac.
(Servisom optimizacije konvezija dobijte: 
nove profesionalno napisane tekstove, 
nove/atraktivnije slike,
redizajn/reorganizaciju sadržaja.

Optimizacija je širok pojam, najbolje je da vidimo vaš sajt i samim tim procenimo potrebne izmene.)

Proverena rešenja koja finkcionišu

Content Marketing

1. Upoznajte Content Marketing

Content marketing (Saržajni marketing) je marketinška strategija koja služi da privuče i zainteresuje publiku za određenu web stranicu kreiranjem i deljenjem medija kao što su postovi, video snimci, itd. Na taj način se kod potencijalnih kupaca budi svest o brendu, i taj brend se promoviše. Time se unapređuje i poslovanje sajta.

Tu takođe spadaju razvoj i distribucija raznog korisnog sadržaja, kao što su blogovi, emejlovi, postovi na društvenim mrežama, i slično. Na taj način se stavlja do znanja da kompanija ceni ljude kojima prodaje.

Content marketing može da se upotrebi i da privuče nove klijente, da opiše i obrazloži svoj proizvod ili uslugu i na taj način pomogne ukoliko neko ne može da odluči šta da kupi ili izabere.

Potrebno je redovno dodavati pravi sadržaj za vreme celog prodajnog ciklusa ako želite da vaš content marketing bude efikasan. Posetioca treba obaveštavati o proizvodu, i potom ga dovesti do toga da se odluči za kupovinu.

Coversion Marketing

2. Zašto je bitan?

Zato što privlači posetioce
Čini da sadržaj sajta bude kompatibilan za bolje mesto u Google pretrazi, a i posetiocima sajt deluje više informarivno i pregledno.

Zato što povoljno utiče na percepciju brenda
Proizvod koji prodajete deluje traženije, a kupci više imaju poverenja kada vide da se neki brend dobro prodaje.

Zato što motiviše publiku
Ako se posetiocima sajt svidi, oni će sigurno želeti da ga podele na društvenim mrežama, što svakako utiče na povećanje posećenosti sajtu.

Coversion Marketing

3. Kako funkcioniše?

Za početak, neophodno je da imate svoj brend, proizvod ili uslugu koju želite da prodate.

Nakon toga sledi kreiranje reklamnog materijala.

Kako bi za vaš proizvod čulo što više ljudi, treba napraviti reklamnog materijala o njemu, kao što su postovi ili video snimci.
Moramo da naglasimo da ukoliko je sajt lošijeg dizajna Content Marketing neće imati pozitivne rezultate već ćete nažalost stojati u mestu.

Kada je reklamni materijal (npr. postovi) gotov, sve što je potrebno jeste postaviti ih na sajt na kom se proizvod prodaje.

Coversion Marketing

4. Različiti oblici - forme

Content Marketing može biti u formi članka, blog posta, emaila, videa, PPT prezentacije na SlideShareu, infografika, newslettera, emaila, ebooka, izveštaja.
Sve ove forme koriste se preko 20 godina, ako ne i više, ali najbitnije je da naglasimo da je pre nekih 5-10 godina postao potpora svakog uspešnog Web Sajta.

Svaki od ovih obilka tj formi ima jasan cilj a to je da poveća vidljivost brenda/usluge/proizvoda, a samim tim stvori prelepu sliku o međusobnu povezanost zarad ostvarivanja cilja koji vi definišete, na primer cilj prodaja/konzumiranje onoga što prodajete ili korišćenje Vaše usluge.


Ljudi želi smisao, žele pažnju, žele zabavu i dobru informaciju.
Content Marketing može na jedinstven način da privuče i zadrži pažnju.

Mi nismo samo stručnjaci za svaku vrstu digitalnog marketinga.

Mi smo superheroji digitalnog marketinga.

PPC Marketing servisi

Pay-Per-Click (Plaćanje po kliku)

Šta je Pay-Per-Click? – Servis plaćanja po kliku predstavlja najnoviji i najsigurniji način da sajt dostigne visok rang u pretrazi, a samim tim i poveća posete.Verovatno ste već čuli za Google Ads, uglavnom njega koristimo. Nakon što smo doveli publiku na sajt, potrebno je i da je zadržimo. To je izvodljivo i uz pomoć dobrog dizajna, tako da su PPC i Konverzija blisko povezani.
PPC 

PPC dovodi ljude na sajt, a optimizacijom konverzija dobijamo više uspešnih konverzija.

Zašto je bitan Pay-Per-Click? –  Bitan je jer dovodi nove posetioce na sajt. Ukoliko ste nova firma i niko nije čuo za Vas, tu je PPC servis koji pretvara potencijalne mušterije u kupce.

Kliknite kako biste videli jedan primer Google Servisa Pay-Per-Click.

Pomoći ćemo vam da pogodite metu.

Marketing usluge društvenih mreža

Konverzija se ostvaruje tek nakon što imamo publiku na sajtu

Šta su konverzije? – Konverzije su definisane interakcije koje pratimo na sajtu, kao što su npr. beleženje mesečnih poziva, beleženje mesečne prodaje jednog ili više proizvoda (sami određujemo šta je konverzija, beležimo, i nakon toga znamo kolika je uspešnost našeg sajta).

Zašto su bitne? – Bitne su jer nam pomažu da pratimo koliko se naš sajt dopada posetiocima.

Šta je conversion rate? – Conversion rate je efikasnost konverzije.
Na primer, ako je na sajt ušlo 100 korisnika, a imamo samo 2-5 ostvarene konverzije (mislimo na pozive, prodaju ili registraciju – sami zadajete cilj konverzije), našem sajtu potrebna je optimizacija konverzija.

Šta obuhvata optimizacija konverzija? – ukoliko su rezultati tj.conversion rate prilično loši, potrebna je optimizacija koja obuhvata redizajn i organizaciju sadržaja (kreiranje lepših tekstova i slika i ostale izmene) sa ciljem poboljšanja tj. navođenja potencijalnog kupca da postane siguran kupac.

Nemate dovoljno posla, prodaja vam baš ne ide od ruke, problemi sa sajtom koji ne doprinosi dovoljno?

Mi rešavamo velike probleme.

Budite ispred drugih

Plaćanje po kliku

Kako funkcioniše pay-per-click?

Izveštaj klikova i efikasnosti reklama šaljemo jednom mesečno, po dogovoru možemo više izveštaja u toku meseca.

Da bi neka kompanija uspela, neophodno je (barem na početku) da ima dobro osmišljen reklamni materijal. S’ obzirom na to da ljudi sve više vremena provode na internetu, onda je reklamiranje preko interneta postalo sve učestalije i korisnije.

Digitalni marketing je osmišljen upravo kako bi olakšao internet reklamiranje. Po tom pitanju, tim YugoSoft  stručnjaka Vam nudi kompletan servis digitalnog marketinga.

Razvojem društvenih mreža, digitalni marketing je podignut na jedan novi nivo. Uz pomoć društvenih mreža, reklamiranje preko interneta postalo je jednostavnije nego ikad.

Uzećemo primer plaćanja po kliku na Google-u.
Proces je podeljen u 8 koraka
digitalni marketing

Analiziramo posao kojim se bavite. Istražimo najefikasnije ključne reči (keywords) za pretragu.

yugosoft 2
Sortiramo i grupišemo ključne reči.
yugosoft 3

Targetiramo/Markiramo mesta u kojima prikazujemo reklamu. (na primer: Cirih i 20km od Ciriha)

yugosoft 4

Profesionalno i kreativno napišemo reklame.

yugosoft 5
Testiramo reklame, ukoliko je potrebno uradimo optimizaciju reklama.
yugosoft 6

Odredimo budžet dnevnog/mesečnog reklamiranja.

yugosoft 7

Implementiramo praćenje efikasnosti reklama – implementiramo Konverzije.

yugosoft 8

Nakon završenih 7 koraka odradimo finalnu porveru i reklamiranje može da počne.

yugosoft report blue

Izveštaj klikova i efikasnosti reklama šaljemo jednom mesečno, po dogovoru možemo više izveštaja u toku meseca.

Slobodno očekujte veću prodaju
Zašto digitalni marketing?
Yugosoft Digitalni Marketing Card1
UBRZANO MEĐU PRVIMA

Budite među prvima na pretrazi.
Digitalnim marketingom poboljšajte svoju poziciju na Google-u, PPC uslugom ste među prvima.

Yugosoft Digitalni Marketing card2
IMATI VEĆE PRIHODE

Znatno veći prihodi.
Pogodićete tačnu grupu ljudi koji tragaju za vašim poslovanjem ili ponudom. 

Yugosoft Dizajnerske Usluge Card3
BOLJA ORGANIZACIJA

Uz nas i našu organizaciju sadržaja reklama vaše usluge ili proizvod dobiće novi opis i izgled koji neće naći kod vaše konkurencije.  

KRITERIJUMI ZA USPEŠAN DIGITALNI MARKETING

Kreativnost

Da bi oglas bio privlačan, potrebno je uložiti svu kreativnost u njega. Oglasi koji ne ostavljaju jak utisak na posetioce, proćiće neprimećeni.

Tekst koji je sažet a detaljno opisuje ponudu je pun pogodak – niko ne želi da čita predugačke tekstove.

Takođe slike koje su obrađenje dosta utiču.

Poslednje šta utiče je sardžaj i raspored naslova,tekstova u kombinaciji sa slikama.

 

Ključne reči

Detaljna pretraga ključnih reči – podrazumeva da se detaljno istraži poslovanje, usluga ili proizvod koji želite da predstavite. 

Loš odabir ključnih reči može biti dodatni trošak sa manjkom rezultata.
Kombinacijom 
negativnih ključnih reči i fraza umanjićete troškove.

Ključne reči, negativne ključne reči i fraze za pretragu, ukoliko ste ugostitelj (restoran) nećete se prikazivati ljudima koji traže posao u restoranu ili pak firmama koje se bave čišćenjem, renoviranjem ili prodajom i da nećete se sigurno prikazivati ljudima čija su interesovanja kupovina nameštaja.

Postoji još dosta kriterijuma koji proizilaze iz ova dva glavna

Ukratko smo opisali koje su to usluge digitalnog marketing, zbog čega su bitne čak smo i neke primere naveli.
Naravno mogli smo da se raspisemo ali možda bi vas to zbunilo pa smo najbitnije u najkracim crtama opisali ono što je bitno.

Bitno je da znate da nije obavezno da koristite „Marketing usluge društvenih mreza“ i na primer „PPC Servise“ (Google reklamiranje).
Možete se opredeliti za jednu od njih ali svakako je bolje kompletno reklamiranje – Društvene mreže + Google.

Jedna od najboljih kombinacija su Google + Content marketing.

To bi bilo „skroman“ opis, ukoliko vas zanima detaljnije slobodno nas kontaktirajte.

Pored usluge reklamiranja, nudimo i usluge razvoja web sajtova.
Kliknite na ovaj teskt pogledajte našu uslugu Izrada Web Sajta.

ŽELITE DA RADIMO ZA VAS?

Ukoliko ste zainteresovani ili imate pitanja u vezi izrade web sajta, popunite formular ili pronađite kontakt informacije klikom na Kontakt.

Zahvalni smo na izdvojenom vremenu za čitanje naše usluge "Digitalno Reklamiranje"

Ukoliko imate pitanja, ne ustručavajte se da nam ih postavite, odgovorićemo sa zadovoljstvom u najkraćem mogućem roku!
YugoSoftBlack-1-1024x224

Vaš upit je primljen!

Radujemo se saradnji, odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku.