CENA WORDPRESS SAJTA

Verujemo da za svaki projekat postoji odgovarajuće cenovno rešenje.
Napravili smo tri različita paketa kako biste lakše planirali svoj budžet.

PAKETI

Svaki paket omogućuje da se predstavite na internetu i istovremeno održite profesionalnost i komunikaciju sa svojim klijentima

OSNOVNI od 350€

Idealno rešenje početnike koji tek ulaze na tržište.

Osnovni sajt se sastoji od jedne stranice na kojoj se nalaze bitne informacije – prilagođen na svim uređajima (kompjutere, laptopove i mobilne telefone).
Izrada obuhvata dizajn po želji sa unapred dogovorim finalnim izgledom.

  • Savremen Responsibilan Dizajn
  • Slajder, Galerija slika, kontakt forma
  • Klikabilni email i kontant telefon
  • Google Mapa i Google Analitika
  • Osnovni On-Page SEO
  • 1 mesec besplatna tehnička podrška

Rok za izradu: 3-10 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Web sajt izrađen ovim paketom ne zaostaje od ostalih.
Razlika je u broju stranica i složenosti dizajna.

STANDARDNI od 450€

Idealno rešenje za sve vrste biznisa – profesionalnije predstavlja vaše usluge.
Ovaj paket se sastoji od 4 stranica na kojima se nalaze vaše informacije – prilagođen svim uređajima (desktop, laptop, mobilne, tablet).
4 Stranice: Početna, Usluge, O Nama, Kontakt – ili 4 stranice po vašoj želji

Standardni sajt se sastoji od više stranica
Ova izrada obuhvata dizajn po želji ali se unapred dogovorimo oko finalnog izgleda.

  • Savremen Responsibilan Dizajn
  • Slajder, Galerija slika, kontakt forma
  • Klikabilni email i kontant telefon
  • Google Mapa i Google Analitika
  • Standardni On-Page SEO
  • 3 meseci besplatna tehnička podrška

Rok za izradu: 7-15 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Web sajt izrađen ovim paketom ne zaostaje od ostalih.
Razlika je u broju stranica, složenosti dizajna i dužini tekstova.

NAPREDNI od 850€

Napredni web paket namenjen je ljudima koji su svesni važnosti onlajn prisustva za savremeno poslovanje i odlučili su da ulažu u njega.
Imajući u vidu koliki profit i broj novih klijenata može da donese.

Napredni web sajtovi u potpunosti koriste najsavremenija IT dostignuća i pretvaraju Internet u savršeno sredstvo za poslovanje.
Opremljeni su naprednim pretraživačem na sajtu i odgovarajućim brojem dinamičkih sadržaja i formi za konverzaciju,
što će svakako doprineti bržem i boljem pozicioniranju na pretraživačima kao što su Google, Yahoo ili Bing.

Odabirom ovog paketa vaši klijenti će nesumnjivo steći utisak profesionalnog pristupa poslovanju,
što će značajno doprineti većem kredibilitetu vašeg imena i brenda.

  • Savremen Responsibilan Dizajn
  • Slajder, Galerija slika, kontakt forma
  • Klikabilni email i kontant telefon
  • Google Mapa i Google Analitika
  • Napredni On-Page SEO
  • 6 meseci besplatna tehnička podrška

Rok za izradu: 15-30 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Web sajt izrađen ovim paketom ne zaostaje od ostalih.
Razlika je u broju stranica, složenosti dizajna i dužini tekstova.

ŠTA SVE DOBIJATE UZ SVAKI PAKET

  • Astra Pro
  • Divi Premium
  • Oceanwp Pro
  • Elementor Pro
  • Ultimate Addons for Elementor
  • Advanced Custom Fields Pro
  • WPML
  • WP Protfolio
  • Covert Pro
  • Crocoblock – Full JetElements

*Besplatan .rs, .com, .net, ili .org Domen i besplatan Hosting za prvu godinu, svaka naredna godišnja obnova iznosi oko 80€

  • Dnevni bekap
  • Dnevno sigurnosno skeniranje
  • Bruteforce zaštita
  • Besplatan SSL sertifikat
  • Hot caching
  • Redis object cache
  • Korisnička podrška
  • 5 BUSINESS Email naloga
  • LiteSpeed caching
 

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

Neophodno je da nam opišete kakav sajt želite, čime se bavite, broj stranica i planirana adresa sajta (npr. kao što je naša www.yugosoft.rs).

Nakon toga daćemo Vam smernice kako da pribavite materijale (slike i tekstovi) potrebne za izradu sajta.

Sve ostalo prepustite nama.

 

Početna stranica
Usluge
O nama
Kontakt
Blog
Pravila privatnosti

Iako je generalno moguće koristiti ih za različite svrhe, tematski se najčešće primjenjuju za:                                              Prikazivanje svih najvažnijih aspekata vaše kompanije,        Prezentaciju preduzeća,
Prezentaciju poslovanja,
Prezentaciju muzičkog benda,
Internet prodavnica (E-Commerce),
Oglase,
Prezentaciju umetnosti…i tako dalje, sve što zamislite može se predstaviti ili prezentovati na internet stranici.

CENA WEBSHOP SAJTA

Verujemo da za svaki projekat postoji odgovarajuće cenovno rešenje.
Napravili smo tri različita paketa kako biste lakše planirali svoj budžet.

PAKETI

Svaki paket omogućuje da se predstavite na internetu i istovremeno održite profesionalnost i komunikaciju sa svojim klijentima

OSNOVNI 500€-1000€

Idealno rešenje početnike koji tek ulaze na tržište.

Osnovni sajt se sastoji od jedne stranice na kojoj se nalaze bitne informacije – prilagođen na svim uređajima (kompjutere, laptopove i mobilne telefone).
Izrada obuhvata dizajn po želji sa unapred dogovorim finalnim izgledom.

  • Dizajn prilagođen vašem brendu sa malim brojem kreativnih izmena
  • Osnovne funkcionalnosti za upravljanje katalogom proizvoda
  • Integracija sa platnim metodama za online plaćanje (npr. PayPal)
  • Korpa za kupovinu i mogućnost kreiranja naloga za korisnike
  • Osnovna SEO optimizacija (meta tagovi, naslovi, opisi)
  • Responsivnost, kako bi sajt bio prilagođen mobilnim uređajima
  • Postavljanje do 20 proizvoda
  • Tehnička podrška 15 dana

Rok za izradu: 7-15 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Napomena: Ovaj paket je pogodan za manje prodavnice sa ograničenim brojem proizvoda.

 

STANDARDNI od 1000€-3000€

Standardni paket obuhvata više funkcionalnosti i profesionalniji dizajn.
Uključuje sve iz Osnovnog paketa, plus:

  • Napredni dizajn sa većim brojem kreativnih izmena kreativnih izmena
  • Mogućnost upravljanja većim brojem proizvoda (do 100)
  • Dodatne opcije za filtriranje i sortiranje proizvoda
  • Integracija sa više platnih metoda (PayPal, kreditne kartice, bankovni transferi)
  • Postavljanje do 40 proizvoda
  • Opciona integracija sa društvenim mrežama
  • Osnovna analitika za praćenje poseta i prodaje
  • Tehnička podrška 20 dana

Rok za izradu: 10-20 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Napomena: Ovaj paket je pogodan za srednje velike prodavnice sa srednjim obimom proizvoda.

NAPREDNI od 3000€-6000€

Napredni paket pruža potpunu funkcionalnost i napredne mogućnosti. Uključuje sve iz Standardnog paketa, plus:

  • Potpuno prilagođen dizajn po vašim zahtevima i kreativnim zamislima
  • Neograničen broj proizvoda
  • Napredne funkcije za upravljanje katalogom i inventarom
  • Integracija sa više platnih metoda, lokalnim i međunarodnim
  • Napredna SEO optimizacija i strategija digitalnog marketinga
  • Postavljanje do 100 proizvoda
  • Napredna analitika za praćenje poseta, konverzija i korisničkog ponašanja
  • Mogućnost integracije sa ERP sistemima i drugim poslovnim alatima
  • Tehnička podrška 30 dana
 

Rok za izradu: 30-45 dana.
Nakon završene izrade, svaka *izmena se naplaćuje.
*Izmena je besplatna ukoliko je naš propust.
izmena – redizajn, doarada, brisanje, dodavanje itd.

Napomena: Ovaj paket je pogodan za velike online prodavnice s obimnim katalogom proizvoda i visokim ciljevima prodaje.

Napomena: Cene su samo okvirne i mogu se razlikovati u zavisnosti od različitih faktora kao što su specifični zahtevi klijenta, složenost dizajna, dodatne funkcionalnosti, podrška i održavanje itd.
Pre nego što se odlučite za bilo koji paket, preporučujemo vam da nas kontaktirate kako biste dobili tačne ponude za vaše specifične potrebe.

ŠTA SVE DOBIJATE UZ SVAKI PAKET

  • Astra Pro
  • Divi Premium
  • Oceanwp Pro
  • Elementor Pro
  • Ultimate Addons for Elementor
  • Advanced Custom Fields Pro
  • WPML
  • WP Protfolio
  • Covert Pro
  • Crocoblock – Full JetElements

*Besplatan .rs, .com, .net, ili .org Domen i besplatan Hosting za prvu godinu, svaka naredna godišnja obnova iznosi oko 80€

  • Dnevni bekap
  • Dnevno sigurnosno skeniranje
  • Bruteforce zaštita
  • Besplatan SSL sertifikat
  • Hot caching
  • Redis object cache
  • Korisnička podrška
  • 5 BUSINESS Email naloga
  • LiteSpeed caching
 

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

Vreme izrade webshop sajta takođe zavisi od složenosti projekta.
Osnovni webshop sajtovi mogu se izraditi u roku od nekoliko nedelja, dok složeniji projekti sa naprednim funkcionalnostima i dizajnom mogu trajati od nekoliko meseci.

Postoji nekoliko popularnih platformi za izradu webshop sajtova, uključujući WooCommerce (WordPress), Shopify, Magento, BigCommerce i druge. Izbor platforme zavisi od vaših specifičnih potreba, budžeta i tehničkih veština.

Naša preporuka je WooComerce (WordPress) jer imamo odlično znanje i iskustvo sa tom platformom sa tom platformom.

Da, SEO (optimizacija za pretraživače) je veoma važan za webshop sajtove jer vam pomaže da se rangirate bolje u rezultatima pretrage, što može povećati broj poseta i prodaju.
Korišćenje pravilnih ključnih reči, optimizacija meta tagova, brzina učitavanja sajta i kvalitetan sadržaj ključni su elementi za uspešnu SEO strategiju.

Da biste prihvatili online plaćanja, potrebno je integrisati različite platne metode. To može uključivati PayPal, kreditne kartice, bankovne transfere i druge lokalne i međunarodne platne opcije. Vaša agencija za izradu webshop sajta može vam pomoći u izboru i integraciji odgovarajućih platnih metoda.

Upravljanje inventarom i narudžbinama obično se obavlja preko administrativnog panela webshop sajta. Postoje različite platforme koje pružaju ove funkcionalnosti, omogućavajući vam lako praćenje proizvoda, upravljanje zalihama i obradu narudžbina.

Da, većina webshop platformi omogućava proširivanje funkcionalnosti kasnije kako vaša prodavnica raste i razvija se. Možete dodavati nove module, integracije, poboljšavati dizajn i dodavati nove funkcije kako bi vaš webshop bio u skladu s promenama u poslovanju i potrebama kupaca.

CENA REKLAMIRANJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Verujemo da za svaki projekat postoji odgovarajuće cenovno rešenje.
Napravili smo tri različita paketa kako biste lakše planirali svoj budžet.

PAKETI

Svaki paket omogućuje da se predstavite na internetu i istovremeno održite profesionalnost i komunikaciju sa svojim klijentima

OSNOVNI 80€-300€ *mesečno

Ovaj paket smo nazvali „Početni Koraci“, namenjen je početnicima i manjim preduzećima koja žele da započnu svoju reklamnu kampanju na društvenim mrežama.

  • Kreiranje i podešavanje profila na jednoj glavnoj društvenoj mreži (npr. Facebook ili Instagram)
  • Postavljanje ciljane publike i demografskih parametara za oglase
  • Kreiranje do 5-10 reklamnih kampanja mesečno
  • Osnovno praćenje performansi oglasa i izveštavanje

STANDARDNI od 500€-800€ *mesečno

Ovaj paket smo nazvali „Profesionalna Promocija“, namenjen je srednjim i većim preduzećima koja žele profesionalniji pristup svojoj reklamnoj strategiji na društvenim mrežama.
Uključuje sve iz Osnovnog paketa, plus:

  • Kreiranje i podešavanje profila na više društvenih mreža (npr. Facebook, Instagram, Twitter)
  • Postavljanje i optimizacija ciljane publike i interesnih grupa
  • Kreiranje do 10 reklamnih kampanja mesečno na različitim platformama
  • Održavanje i ažuriranje profila sa relevantnim sadržajem
  • Srednje napredno praćenje performansi oglasa i izveštavanje

NAPREDNI od 1000€-1500€ *mesečno

Ovaj paket smo nazvali „Potpuna Promotivna Strategija“, namenjen je preduzećima koja žele celovitu i visoko efikasnu reklamnu strategiju na društvenim mrežama.
Uključuje sve iz Standardnog paketa, plus:

 
  • Kreiranje i podešavanje profila na svim relevantnim društvenim mrežama za vašu industriju
  • Napredno definisanje ciljane publike i testiranje različitih marketinških strategija
  • Kreiranje do 20 reklamnih kampanja mesečno na različitim platformama
  • Redovno praćenje i optimizacija kampanja prema rezultatima
  • Napredno izveštavanje s analizom ključnih metrika i preporukama za dalje poboljšanje

Napomena: Cene i obim usluga mogu varirati u zavisnosti od konkretne situacije, tržišta i potreba klijenta.
Pre nego što se odlučite, preporučujemo vam da nas kontaktirate kako biste dobili tačne ponude za vaše potrebe.

 

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

Reklamiranje na društvenim mrežama je proces promovisanja proizvoda, usluga ili brenda putem plaćenih oglasa i sadržaja na različitim društvenim platformama kao što su Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest i drugi.
Ovaj vid oglašavanja omogućava ciljanje specifičnih grupa korisnika kako bi se povećala vidljivost, angažovanost i prodaja.

Reklamiranje na društvenim mrežama funkcioniše kroz postavljanje ciljanih oglasa koji se prikazuju korisnicima koji odgovaraju određenim demografskim, interesnim i ponašajnim kriterijumima.
Reklamodavci mogu odabrati ciljnu publiku, postaviti budžet i odabrati željene akcije koje žele da korisnici preduzmu (npr. klik, lajk, konverzija).
Algoritmi društvenih mreža koriste ove informacije kako bi optimalno prikazali oglase korisnicima.

Najbolja društvena mreža za reklamiranje zavisi od ciljeva kampanje i ciljne publike.
Na primer, Facebook i Instagram su popularni zbog velike baze korisnika i naprednih opcija ciljanja.
LinkedIn je odličan za B2B oglašavanje, dok su Pinterest i YouTube efikasni za vizuelni sadržaj.
Preporučuje se testiranje više platformi kako bi se identifikovala najefikasnija za vašu ciljnu grupu.

Troškovi reklamiranja na društvenim mrežama variraju u zavisnosti od platforme, konkurencije, ciljane publike i izbora oglasa.
Možete postaviti dnevni ili ukupni budžet za kampanju.
Cene se često naplaćuju po kliku (CPC) ili po hiljadu prikaza (CPM).
Početnici mogu početi sa manjim budžetima, dok veće kompanije često ulažu više kako bi postigli veći doseg i angažovanje.

Uspeh kampanje na društvenim mrežama može se meriti kroz različite metrike kao što su broj klikova, angažovanje (lajkovi, komentari, deljenja), konverzije (npr. kupovine, prijave), stopa konverzije, ROI (povrat na ulaganje) i druge ključne performanse.
Praćenje ovih metrika pomaže u proceni efikasnosti kampanje i prilagođavanju strategije po potrebi.

Da, možete samostalno upravljati kampanjom na društvenim mrežama, ali preporučuje se da imate osnovno razumevanje digitalnog marketinga i alata društvenih mreža.
Rad sa stručnjacima ili agencijom za društvene mreže može vam pomoći da iskoristite pun potencijal reklamiranja i postignete bolje rezultate.

Kontakt formular

Vaš upit je primljen!

Radujemo se saradnji, odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku.