Home » Digitalni marketing

Digitalni marketing

digital marketin post

Sadržaj

Kako digitalni marketing funkcioniše

Ovaj brzi vodič će vam pomoći da razumete šta je tačno digitalni marketing, kao i neke od najvažnijih stvari o njemu!

Digitalni marketing je krovni termin za marketing na internetu. Uključuje optimizaciju za pretraživače (SEO), oglašavanje sa plaćanjem po kliku (PPC), marketing putem e-pošte i još mnogo toga.

Bez obzira da li je vaše preduzeće prisutno na mreži ili ne, ovo je oblik marketinga koji ćete želeti da uradite jer to dvoje obično dobro idu zajedno.

Digitalni marketing se takođe ne dešava u vakuumu; želećete da razmotrite koje tehnike će najbolje funkcionisati sa vašom celokupnom poslovnom strategijom.

digitalni marketing shema slika2

U digitalnom marketingu postoje brojne uloge.

Na neki način, ove uloge odražavaju kako se sama industrija razvila, nudeći različite karijerne puteve od kojih svi delom uključuju upotrebu digitalnih tehnologija.

Raspon dostupnih opcija je uzbudljiv, ali i zastrašujući. Sa pravim mogućnostima, jasno je da će oni koji digitalni marketing vide kao ulogu sa punim radnim vremenom biti dobro nagrađeni, posebno imajući u vidu trenutnu potražnju za ovim skupom veština od strane poslodavaca. Ali pre nego što samo uskočite, uverite se da u potpunosti razumete šta je digitalni marketing i kako funkcioniše.

Digitalni marketing možete zamisliti kao deo slagalice, koji radi iza scene i pruža samo ono malo dodatnog podsticaja koji vam je potreban. Neće zameniti tradicionalni marketing ili oglašavanje, ali će vam pomoći da usavršite svoje metode tako da ćete moći da pružite još bolju uslugu svojim čitaocima.

DIGITALNI MARKETING POST SLIKA

Digitalni marketing ima za cilj pronalaženje i konverziju novih kupaca, a uključuje više od vaše veb stranice. Na današnjem digitalnom tržištu, različiti alati su vam na raspolaganju — uključujući plaćeno oglašavanje (uključujući Google AdVords), SEO optimizaciju, analitiku veb stranice, biltene e-pošte i blogove — i svaki od ovih delova je vredan. Ključ efikasnog digitalnog marketinga je korišćenje svih ovih alata zajedno za maksimalni efekat.